21 April 2011

Besi 4 - Tudung Kepala Tudung Besi



Tudung oh tudung..macam-macam pesen tudung skang ni..ada lilit2, ada pusing2, ada macam sanggul..mcm2 lagila..maklumla skang ni mcm2 jenis tudung ada jual..aku pun tak reti nak nyebutnyer...
artis pun dah ramai yg pakai tudung skang..tu pasal org pun pakai..kunun2 mcm artis...yg pakai tudung dgn elok..aku respek la..tapi yg pakai serupa mcm tak pakai tu...aku..err..no komen
ler..tu baru2 ni aku baca kosmo kisah kera a.k.a beruk pun dah mula pandai mencuri tudung pulak dah...agaknyer si kera2 ni pun dh mula nk pakai tudung sebagai fesyen...kalau org @ manusia pakai tudung semata2 sebab fesyen..leh la kawan dgn beruk2 tu..huhuhuhu..

Tu blom bab pakai tudung tapi pakai..err apa org panggil tu..'legging'..tah apekebende tu aku pun tak reti nak nyebut nyer...atas tutup tp kat bawah..masaaaaalaahh..terponggor kata org perak..blom bab yg pakai tudung dengan jeans ketat yg menyerlahkan ke'aluran' bontot yg berkarat tu..perghhh....terjojol beb wa cakap lu...huhuhuhu...nak plak naik moto..mau eksiden member sebelah kalau tgk alur limbat yg terkeluor tu...keh..keh..keh..
tapi nak sentuh bab ni pun byk org sensitip..lagipun surf je kat internet macam2 kisah bab-bab ni dan lagi bayank penilaian yg dibuat oleh blogger2..nak tengok gambo lagi dasat pun ader..tapi tak sior teman nk sumbat kat sini..so..kalau ada masa dan info baekkk punyer nanti aku sentuh lagi...arioss

1 comment: