15 May 2011

Hati Besi Jadi Basi

Semalam..dalam sedap2 lepak layan FB lepas bergumbira Manchester United memenangi Piala EPL...ader member tepon ajak minum..so mcm biasala aku pun turun..tapi kali ni dia ajak member dia lepak skali..kata nk bincang pasal bisness...so aku dh agak la ni slalunyer MLM la..aku pun layan laa..sambil layan chat FB dgn tepon android aku tu..maklumlah wi-fi free kat mamak..huhuh..saja tamau sgt amik pot walaupun dulu pun aku ader gak buat camtu..hehehehehe..hati dah jadi besi nak join2 MLM lagi..bukan frust tapi dah boring...balik2 citer sama jer..tak kira la apa company pun..mula aku tak tau laa brader tu nk citer biz apa...apa bila dia sebut jer SSM..aku terus dpt agak dh..ni mesti hai-o...huhuhuhu..

bila dia tanya aku..hang tau ka biz apa aku nak habaq ni..aku pun selamba jawab..tak tau la bang..tapi kalau sebut ssm tu slalunyer hai-o la..haaa..pandai pun..so dia citer la skit..bla..bla..bla..dr kul 12.00-3.00 pagi..aku dok layan jaa...walaupun apa yg dia citer tu dah lebih 5 kali aku dgr...tapi kita ni respek kat member dan kwn2 member so aku layan je laa..bukan tak bagus..bagus..tapi ntah laa..ada gak member2 dh join benda ni..ada yg berjaya..salute la..ada yg sama je mcm sebelum join..ada yg simpan produk bawah katil (takpe produk takde expired kata dorang tu)..ada yg 'sentap'..dan mcm2 lagi laa..
dah tak lalu kot nak join biz2 mcm tu lagi..modal..perghh..tu lagi giler..apsal besar sgt sampai lebih 20K..ada mlm leh start biz dgn ratus2 hengget jer...so..nk citer byk malas la..tgk je la blog satu ni...mcm2 citer leh tgk..ada fakta yg menarik@cantik..cumer bahasa kat blog ni je kureng cantik..apa2 pun..tepuk dada tanya hati...choww.

No comments:

Post a Comment